VIAPLAY

jag är inte jätteintresserad av sport, men oftast är det hästhoppning, fotboll och hockey som gäller, det är faktiskt riktigt roligt att kolla när ens favoritlag är med!
 
just nu ser jag faktiskt på fotboll, väldigt spännande (zlatan är med i matchen).
 
när man väl sitter framför en spännande match så går det inte att slita sig därifrån, visst då? man kan ju missa ett mål eller en frispark! 
 
jag spelade fotboll från 8års ålder tills jag fyllde 14 år, då pajjade mina knän, annars hade jag fortsatt, älskar att spela och speciellt när man har flyt, nu får jag nöja mig med att se på tvn eller datorn-
 
kanske är du i samma sits som jag? klicka in här och kolla litegrann, här kan du se hur mycket sport du vill - klicka HÄR så kommer du till viaplays hemsida där du kan läsa mer!
 
Have it your way!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0