want to go back there everytime.

 
kollar lite på nå snygga ringar ... vill ha alla ... men då var man ju inte rik så då blev de it :( 
älskar ringar, bland de snyggaste acessoarerna jag vet! vill ha vill ha vill haaaa!!! :(
 
IALLAFALL så vet ni de nu :) .. har ju baloo killen här så vi har varit på en prommis nu på morgon efter de gjorde jag ett "skrovmål" åt snyggingarna, skar ner korv och frolic ;) de älskade dom! och baloo rullade sig efteråt vilket betyder att han är lycklig! :) ska gå med dom en sväng till där kring 2-3 tiden ... fram tills dess ska jag bara mysa på, tror jag ska göra mig nå frulle, och läsa en bra tidning! :) hare gött, puss å kram ;D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0