life will stab you in the back, you'll see!

Hallådär hörrni!

Måste bara skriva av mig hära litegrann känner jag!

Jag känner mig både ledsen och arg, men vet egentligen inte varför?
Om vi säger såhär, det var två ormar som hade känt varandra x år och gjort x antal saker tillsammans, sen gled dom isär.. hittade några ödlor att vara med .. men dom träffas ändå goowde ofta åde, och är bra "kompisar", sen kommer då den ena på att nä, nu ska jag hugga den där ormjäveln, och gör det på det värsta jävla vis som finns, vad ska då den andra ormen göra, den som blev biten? .. men, som det så himla många gånger är bevisat så kommer "huggormen" att få tillbaka med dubbel medicin, och bli huggen dubbelt så hårt i ryggen .. that's just life!

tror nog ingen orkar läsa detdär ens, haha :) men nu sitter jag på näst sista lektionen och "drömmer" mig bort i andra tankar eftersom jag redan är klar med allt ;)

nu ska jag bara chilla kanske ritar en paint bild lr nå? ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0